Subject: New Reply Received - السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بعت ايميلات كتير واتصال ولم يتم الرد عليه رجاء التواصل معايا رقم جول ٠٥٣٣٥٣٦٣٩٢
From: Splash <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sat, 25 Apr 2020 09:02:53 +0000

Hi Syed Ataullah,  The customer has responded to the ticket.  السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بعت ايميلات كتير واتصال ولم يتم الرد عليه رجاء التواصل معايا رقم جول ٠٥٣٣٥٣٦٣٩٢  Ticket comment <div dir="auto">يااستاذي الكريم انا بعتلكم رقم الطلب الف مره ونفس الكلام بيتقال لو سمحت عايز رقم المسئول ضروري والله انا اتخنقت مش اسلوب كل شويه رقم الطلب وابعت ومفيش حل </div>
<br><div class="gmail_quote">
<div dir="ltr" class="gmail_attr">في السبت، ٢٥ أبريل ٢٠٢٠ ١١:٣٩ ص Splash &lt;<a href="mailto:[email-masked]" rel="noreferrer">[email-masked]</a>&gt; كتب:<br>
</div>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div style="font-family:-apple-system,BlinkMacSystemFont,Segoe UI,Roboto,Helvetica Neue,Arial,sans-serif;font-size:14px">
	<div style="font-family:-apple-system,BlinkMacSystemFont,Segoe UI,Roboto,Helvetica Neue,Arial,sans-serif;font-size:14px"><div dir="ltr"><div dir="ltr">
<div dir="rtl">مرحبا محمد,</div>
<div><br style='font-family:arial,helvetica,sans-serif,-apple-system,BlinkMacSystemFont,"Segoe UI",Roboto,"Helvetica Neue",Arial,sans-serif;font-size:16px;background-color:rgb(253,253,252)'></div>
<div dir="rtl">شكرا لتواصلك معنا</div>
<div><br style='font-family:arial,helvetica,sans-serif,-apple-system,BlinkMacSystemFont,"Segoe UI",Roboto,"Helvetica Neue",Arial,sans-serif;font-size:16px;background-color:rgb(253,253,252)'></div>
<div dir="rtl">يرجى العلم ان خدمة الاتصال موقفة بسبب قلة الموظفون في هذه الاوضاع الراهنة، تزويدنا بالبريد الالكتروني المسجل او رقم الطلب تم تحويل المبلغ تحته، لنتمكن من خدمتك باكمل وجه.</div>
<div><br style='font-family:arial,helvetica,sans-serif,-apple-system,BlinkMacSystemFont,"Segoe UI",Roboto,"Helvetica Neue",Arial,sans-serif;font-size:16px;background-color:rgb(253,253,252)'></div>
<div dir="rtl">لا تتردد في الاتصال بنا للحصول على مزيد من المساعدة.</div>
<div><br style='font-family:arial,helvetica,sans-serif,-apple-system,BlinkMacSystemFont,"Segoe UI",Roboto,"Helvetica Neue",Arial,sans-serif;font-size:16px;background-color:rgb(253,253,252)'></div>
<div dir="rtl">اصدقائك</div>
<div dir="rtl">فريق الدعم</div>
</div></div></div>

	

</div></blockquote>
</div>

Attachments :
1. <a href='http://helpae.splashfashions.com/helpdesk/attachments/2043105606200'>Screenshot_20200418-100915.png</a><br />2. <a href='http://helpae.splashfashions.com/helpdesk/attachments/2043105606201'>Screenshot_20200418-100437.png</a><br />3. <a href='http://helpae.splashfashions.com/helpdesk/attachments/2043105606202'>Screenshot_20200424-192908.png</a>
  https://landmarkgroupservice.freshdesk.com/helpdesk/tickets/723325